Clue Story 2 - Κεφάλαιο 2

Clue Story 2 – Κεφάλαιο 2

Clue Story 2 – Κεφάλαιο 2.1

Ο κωδικός έγινε δεκτός! Στην οθόνη του κινητού εμφανίζεται η ειδοποίηση ενός μη αναγνωσμένου μηνύματος με τίτλο: Θησέα, διάβασέ το γρήγορα! Δεν έχουμε χρόνο.

Κάθομαι ζαλισμένος και αποσβολωμένος δίπλα στον Χάρη, ο οποίος συνέχιζε να κουνά νευρικά το σώμα του με σταθερό ρυθμό. Ακόμη δεν έχω ανακτήσει την ικανότητα καθαρής σκέψης. Δεν νιώθω τίποτα άλλο παρά μία ασυγκράτητη επιθυμία να ανοίξω το μπουκάλι που έχω μαζί μου, να το αδειάσω μονομιάς για να καλμάρω την κρίση πανικού που προβλέπω να πλησιάζει. Με μια κίνηση σκίζω τη συσκευασία, βγάζω έξω τη σαμπάνια και αποπειρώμαι να την ανοίξω.

Ξαφνικά ο Χάρης σταματά το νευρικό κούνημα και ξεκινά να φωνάζει δυνατά και επανειλημμένα δείχνοντας με αγωνία το μπουκάλι. «Όχι! Όχι! Όχι!» Σαν, με κάποιο τρόπο, να διαισθάνεται ότι πάω να κάνω κάτι κακό και με σταματά. Αναγκαστικά αφήνω το μπουκάλι στην άκρη και προσπαθώ να τον ηρεμήσω χαϊδεύοντάς του τα χέρια. Με μια απότομη κίνηση τα τραβάει πίσω και βγάζει μια διαπεραστική κραυγή εκνευρισμού. Φαίνεται να μην αρέσκεται ιδιαιτέρως στις στενές ανθρώπινες επαφές. Σε αυτό ταιριάζουμε.

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 212-edited.png

Ο Χάρης ηρέμησε, αντίθετα με εμένα που νιώθω την ταχυκαρδία να επιδεινώνεται, συνοδευόμενη από ένα ελαφρύ μούδιασμα των χεριών. Προσπαθώ να πάρω βαθιές διαφραγματικές αναπνοές, αλλά νιώθω το οξυγόνο να λιγοστεύει. Με τον ιδρώτα να τρέχει παγωμένος στους κροτάφους μου, βλέπω με την άκρη των ματιών μου τον Χάρη να κατευθύνεται προς τη γωνία του δωματίου, εκεί που είναι τοποθετημένο ένα πιάνο. Κάθεται, βγάζει προσεκτικά το βελούδινο κάλυμμα, το διπλώνει τέλεια και το τοποθετεί δίπλα του…

Η Φαίδρα συγχυσμένη αρπάζει βίαια το παιδί από το χέρι και το σέρνει έξω από την αίθουσα. Τα ουρλιαχτά του πρέπει να ακούστηκαν σε ολόκληρο το κτήριο. Η πόρτα κλείνει με δύναμη, οι φωνές του παιδιού απομακρύνονται κι εγώ μένω μόνος, ανήσυχος και προβληματισμένος. Δεν μπορώ να πιστέψω τη συμπεριφορά αυτής της βλοσυρής γυναίκας απέναντι στην ίδια της την αδερφή και τον δύσμοιρο ανιψιό της. Οι αμφιβολίες δίνουν τη θέση τους στην οργή και το πείσμα. Δεν ξέρω τι να κάνω, από πού να αρχίσω, όμως η απόφαση έχει ήδη παρθεί στο μυαλό μου. Θα βοηθήσω την Αριάδνη και τον Χάρη με οποιονδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε κόστος!

Βγαίνω από την αίθουσα και συναντώ την υπάλληλο του εκπαιδευτηρίου. Έκανα ορισμένες ερωτήσεις σχετικά με τον Χάρη, όμως εκείνη απέφυγε να απαντήσει, λέγοντας πως το θέμα είναι αρκετά νωπό και ευαίσθητο και δε θα ήθελε να ανακατευθεί. Το μόνο που κατάφερα να εκμαιεύσω ήταν η παραδοχή της για το πηγαίο ταλέντο του παιδιού στη μουσική, αλλά και την πρωτοφανή ικανότητά του στα μαθηματικά. Μάλιστα πολλές φορές προσπαθεί να καλύψει με νότες και αριθμούς την αδυναμία του στην επικοινωνία. Ζήτησα από την υπάλληλο να μου επιτρέψει να κάνω αφιλοκερδώς μερικά μαθήματα με τον Χάρη, όμως εισέπραξα άλλη μια διστακτική απάντηση. Άφησα το τηλέφωνό μου σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη.

Γύρισα προς την έξοδο, μα κοντοστάθηκα μόλις θυμήθηκα πως έχω ξεχάσει το μπουκάλι της σαμπάνιας στην αίθουσα του πιάνου. Σε ένα χώρο γεμάτο μικρά παιδιά δεν είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν να ανακαλύψουν. Μπαίνω στην αίθουσα, παίρνω το αχρείαστο μπουκάλι και κατευθύνομαι πάλι προς την έξοδο. Όμως, η κατάρα των ψυχαναγκασμών που βαραίνει τα εγκεφαλικά μου κύτταρα, παρατήρησε μαζεμένες ατέλειες στον ορίζοντα. Η λογική δίνει εντολή να φύγω, αλλά τα μάτια παραμένουν καρφωμένα στις ατέλειες. Πρέπει να τις διορθώσω…

cluestory ateleies
Δείτε το επόμενο βίντεο και προσπαθήστε να εντοπίσετε τις ατέλειες. Κατόπιν επιλέξτε τις “σωστές” απαντήσεις παρακάτω:







    [group group-001a]

    “Σωστά!”


    Τα σχισμένα κομμάτια που ανακάλυψα στο πάτωμα όσο διόρθωνα τις ατέλειες, σχηματίζουν το ωριαίο πρόγραμμα του εκπαιδευτηρίου. Είναι μια χρήσιμη πληροφορία σε περίπτωση που επιστρέψω σε αυτό το μέρος.

    Επιτέλους φεύγω… Απέφυγα οριακά άλλη μια διαφαινόμενη κρίση πανικού, εντούτοις ο πονοκέφαλος γίνεται συνεχώς πιο έντονος, κυρίως από την ένταση των τελευταίων στιγμών. Χρειάζομαι επειγόντως ξεκούραση. Επιστρέφω στο σπίτι μου, ξεχνώ την εξάντλησή μου και μπαίνω αμέσως στο διαδίκτυο να αναζητήσω σχετικές ειδήσεις. Είναι η μόνη εύκαιρη πηγή στοιχείων που μπορώ να έχω αυτή τη δεδομένη στιγμή. Ανοίγω το πρώτο σχετικό άρθρο…

    «Γνωστή τραγουδίστρια, μητέρα ανήλικου αγοριού, καταδικάζεται για την εν ψυχρώ δολοφονία του συζύγου της.» «20 χρόνια κάθειρξη ήταν η πρώτη καταδικαστική απόφαση κατά της Αριάδνης Νάξου. Το δικαστήριο αναγνώρισε τα ελαφρυντικά της ηλικίας και του λευκού ποινικού μητρώου της κατηγορουμένης, η οποία ακόμη και μετά την απόφαση δηλώνει θύμα οργανωμένης σκευωρίας, παρόλο που είχε συλληφθεί επ’αυτοφώρω κατόπιν ανωνύμου τηλεφωνήματος αυτήκοου μάρτυρα…»

    Πόσο εκνευριστικό είναι να βλέπεις τους δημοσιογράφους να παίρνουν το ρόλο του δικαστή; Το άρθρο τελειώνει ως εξής:
    «Ο κύριος Θέμης Μίδας, δικηγόρος της Αριάδνης Νάξου, άσκησε έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης, υποστηρίζοντας πως θα βρεθούν τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αθωότητα της γνωστής μουσικού. Δείτε παρακάτω το βίντεο με τις δηλώσεις που έκανε λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση της δίκης…»

    Στο κάτω μέρος της σελίδας υπάρχει μια σύντομη βιογραφία της και μια φωτογραφία από τότε που ήταν 18 ετών και ξεκινούσε την καριέρα της ως παιδί θαύμα. Μπορεί να μην έμαθα κάτι ουσιώδες για την υπόθεση, όμως έμαθα πολλά ουσιώδη για εκείνη… όπως… το πόσο γλυκιά ήταν στα νιάτα της! Με την πάροδο των χρόνων, η ομορφιά της δεν έχασε την παραμικρή λάμψη. Αντίθετα ωρίμασε και έγινε ένα από τα σαγηνευτικότερα θηλυκά που έχω γνωρίσει. Πανέμορφη…

    Ωχ! Νομίζω πως την έχω πατήσει με μια φυλακισμένη!
    Εντάξει… Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες που προσέλκυα στη ζωή μου ήταν κατά πλειοψηφία ολίγον προβληματικές. Σαν να ακούω τον ψυχίατρο μου: «Το πρόβλημα έλκει το πρόβλημα. Οι λύσεις έλκουν τις λύσεις. Είναι καθαρά θέμα της δικής σας επιλογής.» Δίκιο έχεις αξιότιμε επιστήμονα. Έχω περάσει ήδη μισή ζωή παίζοντας το ρόλο του προβλήματος που έλκει προβλήματα, δημιουργώντας μεγαλύτερα. Αυτή τη φορά όμως, έχω υπερβεί τον εαυτό μου. Η έλξη μου για αυτή τη γυναίκα τείνει να αγγίξει τα επίπεδα του επικίνδυνου.

    Ας επαναφέρω το μυαλό μου στη λύση. Ένα ακόμη αξιοσημείωτο γεγονός, είναι πως δεν γίνεται πουθενά λόγος στο όνομα της αδερφή της. Σαν να μην είχε καμία απολύτως ανάμειξη. Πόσο ισχυρό άλλοθι μπορεί να είχε; Ο δικηγόρος είναι η μόνη εμφανής πηγή πληροφοριών. Ο μόνος σύμμαχος με κοινό σκοπό. Μια συνάντηση μαζί του ίσως διαλευκάνει πολλά. Θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω αύριο το πρωί. Τα βλέφαρά μου βαραίνουν κι ας είναι ακόμη νωρίς. Ο ύπνος εξάλλου, είναι η καλύτερη αφορμή για να αποφύγω το αλκοόλ. . .

    Χάλασε και δεν κλείνει εντελώς. Θα μπορούσα να το κλείσω μέχρι τη μέση για να γλιτώσω την πρωινή ταλαιπωρία, αλλά τότε θα δημιουργούσα μια ψυχαναγκαστική ατέλεια που δε θα με άφηνε να κοιμηθώ. Επομένως επιλέγω τον λιγότερο ύπνο, από τον κακό ή ανύπαρκτο ύπνο. Σηκώνομαι λοιπόν, νηφάλιος και ορεξάτος. Ακολουθώ την ίδια σχολαστική ιεροτελεστία πλυσίματος και βάζω πλώρη για το δικηγορικό γραφείο του Μίδα. Κατεβαίνω τις 110 σκάλες πατώντας στο μεγαλύτερο κομμάτι τους, έτσι ώστε να μην εξέχει στον αέρα ούτε εκατοστό από το πέλμα μου. Ευτυχώς που είναι πλατιές και δεν χρειάζεται να κατεβαίνω με το πλάι…

    Σήμερα θα με βόλευε εξαιρετικά να είχα ακόμη αυτοκίνητό, αλλά τα ίδια τα εσωτερικά μου προβλήματά με ανάγκασαν να το πουλήσω. Θυμάμαι μια φορά, παραλίγο να τρακάρω από έναν απότομο ελιγμό, περνώντας πάνω από μια διάβαση πεζών όπου μία από τις γραμμές δεν ήταν παράλληλη με τις άλλες. Επίσης η ένταση του ραδιοφώνου έπρεπε πάντα να είναι στο 10. Αν είχε φασαρία και δεν άκουγα καλά, δεν μπορούσα να το αφήσω στο 13, ή στο 14. Έπρεπε να το πάω απευθείας στο 20, με αποτέλεσμα είτε να ξεκουφαίνομαι από την ένταση είτε να κλείσω το ραδιόφωνο.

    Μια άλλη φορά είχα χάσει τον δρόμο μου επειδή ακολούθησα αυθόρμητα ένα αυτοκίνητο με στρογγυλούς αριθμούς στην πινακίδα. Επίσης, όταν έφτανε η στιγμή να παρκάρω, έλεγχα 10 φορές αν έχω κλειδώσει τις πόρτες. Τώρα που το σκέφτομαι, είμαι πολύ καλύτερα χωρίς αυτοκίνητο. Οικολογικά και με το κεφάλι μου ήσυχο. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω ότι δεν πατώ το πόδι μου στα μέσα μαζικής καταστροφής! Εεε… μεταφοράς ήθελα να πω! Αυθόρμητη, λανθάνουσα γλώσσα. Η μόνη λύση που απομένει είναι το ταξί. Λίγο πιο κάτω έχει μια πιάτσα.

    Λύστε τους παρακάτω γρίφους
    παρατηρητικότητας και μνήμης:

    [group group-002a]

    – Ο οδηγός του ταξί ρωτά ποιος είναι ο προορισμός σας; Θυμάστε ποια είναι η διεύθυνση του δικηγορικού γραφείου του Θέμη Μίδα;

    [group group-123]

    Λάθος Απάντηση!
    Προσπαθήστε ξανά!

    [/group]
    [group group-124]

    Λάθος!
    Απροσεξία ή αρχή Αλτσχάιμερ;

    [/group]
    [/group]

    [/group]

    [group group-003]

    “Σωστά!”

    Ολοκληρώσατε το Κεφάλαιο 2
    Συνεχίστε την ανάγνωση στο

    [/group]

    Clue Story 2

    Clue Story 2 – Σκέψου με τα μάτια μου

    Μοιραστείτε το: