Παιχνίδι Μαθηματικών

Διαδραστικό Παιχνίδι Μαθηματικών

Καλωσήρθατε σε ένα εκπαιδευτικό και πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι μαθηματικών για παιδιά δημοτικού! Σε αυτό το διαδραστικό παιχνίδι θα σκοράρουμε πολλά τρίποντα και θα βάλουμε πολλά γκολ, αρκεί να έχουμε προπονηθεί καλά στο δύσκολο άθλημα των Μαθηματικών!

Ας μην χάνουμε καιρό!

Δες το πρώτο βίντεο

για να ξεκινήσει το παιχνίδι!

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Αυτή η απάντηση δεν είναι η σωστή. Ας κάνουμε στο μυαλό μας την αφαίρεση "99-87". Αρχικά για να φτάσουμε από τους 87 στους 97 πόντους χρειαζόμαστε 10. Μετά για να φτάσουμε από τους 97 στους 99, θέλουμε άλλους 2 πόντους. Προσπάθησε Πάλι.

    Σωστά!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Χμμ... Όχι ακριβώς. Αν θέλουμε να κόψουμε έναν αριθμό στο ΜΙΣΟ, τον διαιρούμε ΔΙΑ ΔΥΟ. Σκέψου επίσης πως αν έχω υπολογίσει το μισό ενός αριθμού, για να σιγουρευτώ ότι είναι σωστό, θα πρέπει αν το πολλαπλασιάσω επί δύο να βγάζει τον αρχικό αριθμό.
    Παράδειγμα: Το μισό του 10 είναι το 5 -> Δύο φορές το 5 κάνει 10.

    Μπράβο!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Αυτή η απάντηση δεν είναι η σωστή. Σκέψου πως το ένα λεπτό έχει 60 δευτερόλεπτα. Τα 70 δευτερόλεπτα είναι 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα. Αν από τα 2 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα αφαιρέσουμε 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα, πόσος χρόνος μένει;

    Υπέροχα!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Λάθος, αλλά δεν πειράζει. Το κλάσμα είναι ένα κομμάτι από ένα σύνολο. Σαν κομμάτι πίτσας! Σκέψου πως ένα στρογγυλό ρολόι είναι χωρισμένο σε έξι κομμάτια σαν πίτσα. Κάπως έτσι, η μία ολόκληρη ώρα είναι χωρισμένη σε έξι δεκάλεπτα. Αν πάρουμε το ΕΝΑ δεκάλεπτο από τα ΕΞΙ δεκάλεπτα, ποιο κλάσμα πήραμε;

    Πολύ Σωστά!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Ας προσπαθήσουμε πάλι. Κάθε ένα μέτρο έχει 100 εκατοστά. Για να φτάσω από το 1 μέτρο και 73 εκατοστά -> στα 2 μέτρα, πρέπει να ψηλώσω 27 εκατοστά. Για να φτάσω από τα 2 μέτρα -> στα 2 μέτρα και 10 εκατοστά, πρέπει να ψηλώσω άλλα 10 εκατοστά.

    Άψογα!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση. Πρέπει να πολλαπλασιάσουμε ΕΠΙ ΤΡΙΑ για να βρούμε το ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ενός αριθμού. Προσπάθησε πάλι, αφού πρώτα κάνεις στο μυαλό σου τον πολλαπλασιασμό 7*3.

    Σωστά!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Χμμ... Μάλλον βιάστηκες να απαντήσεις. Κάθε ένα μέτρο είναι 100 εκατοστά. Άρα τα 9 μέτρα είναι 9*100 εκατοστά. Δεν πειράζει αν έκανες λάθος. Από τα λάθη μαθαίνουμε! Προσπάθησε πάλι.

    Μπράβο!

    Συνέχισε στο επόμενο βίντεο:

    ? – Αν είδες ολόκληρο το βίντεο μέχρι το τέλος, επίλεξε την σωστή απάντηση:

    Δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση. Το ένα τρίτο μιας απόστασης σημαίνει ότι αν κόψουμε αυτή την απόσταση σε τρία ίσα κομμάτια, θα πάρουμε το ένα. Με πιο απλά λόγια, αν διαιρέσουμε τα 120 μέτρα με το 3, θα έχουμε υπολογίσει το ένα τρίτο της απόστασης.

    Ναιιιιιιι!

    Συνέχισε στο τελευταίο βίντεο:

    Συγχαρητήρια!

    Ολοκληρώσατε το παιχνίδι με επιτυχία!

    Συνεχίστε την προπόνηση με τα πρωτότυπα βοηθήματα του

    ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

    Βοηθήματα Μαθηματικών
    Μοιραστείτε το: